Kaj lahko pričakujete od SEO strokovnjaka

Želite boljše uvrstitve v spletne iskalnike?
Pripravili smo vam nekaj zelo koristnih priporočil pri izbiri SEO strokovnjaka, ter vpogled v proces dela in podrobnosti analize SEO optimizacije strani.
Če vam je prispevek všeč, ga pohvalite s klikom na +1 in objavite na FB:
        Objavi na Facebooku

Razmišljate o tem, da bi za boljše uvrstitve v iskalnikih najeli strokovnjaka za SEO spletno optimizacijo? Morda ste že kdaj naročili kakšne storitve in niste bili zadovoljni z rezultati?

Storitve spletne optimizacije so relativno nove na Slovenksem trgu (nekaj let) in večina tistih, ki to berete najverjetneje še niste nikoli delali na nobenem večjem projektu optimizacije. Motivacija za pisanje tega prispevka izvira ravno od tu.
Na spletu najdemo številne ponudbe za optimizacijo strani, marsikateri izdelovalec spletnih strani poskuša potencialne stranke prepričati, da se njegove spletne strani (že same od sebe) dobro uvrščajo v spletne iskalnike, predvsem za to da lažje proda svoje storitve.
Verjetno je marsikdo od vas že slišal za številne primere, ki nasedajo oglasom kot so “kupi 1000 kakovostnih povezav za 99$” in podobno. Vsi bi se radi dobro rangirali v spletnih iskalnikih in marsikdo to izkorišča za hitri zaslužek.
pravzeprav je SEO optimizacija dobila že nek negativni image med ljudmi kot posel, ki je nekje na meji z legalnim. Predvsem zaradi številnih zaslužkarjev, ki izkoriščajo potrebo trga po tovrstnih storitvah, brez da bi od sebe znali ali želeli dati zadovoljive rezultate.
Tak negativni pogled na iskalni marketing ni pravilen. Pri iskanem marketingu gre le za ukrepe, ki pripomorejo k boljšimi uvrstitvami na spletu. S tem si zagotovimo več obiska in več strank. Metode, ki jih uporabljamo pa so zelo različne.

Kako SEO optimizacija sploh poteka?

Pri profesionalnih storitvah spletne optimizacije je odnos med naročnikom in izvajalcem predvsem izobraževalni. Za doseganje dobrih rezultatov optimizacije morajo uredniki spletnih strani spoznati osnove optimizacije. Spoznati morajo osnove procesa in vedeti za aktivnosti ki jih optimizacija vključuje. Po drugi strani pa se mora SEO strokovnjak prav tako seznaniti s specifikami panoge v kateri naročnik deluje. Izobraževanje mora potekati na obeh straneh in vpleteni v proces morajo znati spoštovati in razumeti drug drugega, da lahko skupaj dosežejo najboljše rezultate.

Z nekaj sreče boste znali že na prvem sestanku presoditi ali bo tako delo mogoče ali ne. Če ste naročnik SEO storitev, pričakujte od SEO strokovnjaka, da vam bo postavljal številna vprašanja. Če ste ponudnik SEO storitev, potem razložite stranki kaj proces vključuje. Ko naročnik razume naravo seo optimizacije, potem bo ponavadi pripravljen tudi bolj sodelovati pri tem.
Sodelovanje med SEO strokovnjakom in naročnikom je izrednega pomena, saj je v večini primerov potrebno spreminjati vsebino na straneh naročnika in dobro oblikovati sporočila, ki jih sporoča spletnim obiskovalcem (in iskalnikom).

Že po prvem sestanku (čene že prej) bo Strokovnjak za spletno optimizacijo analiziral spletno stran naročnika in izročil prvo poročilo, to poročilo imenujemo začetna analiza.

Začetna analiza SEO optimizacije strani?

Vedno ko želimo narediti korak naprej moramo najprej vedeti, kje se trenutno nahajamo. V tej analizi boste najverjetneje našli nekakšno oceno trenutnega stanja iz vidika SEO optimizacije. Verjetno boste notri našli vašo pozicijo za različne ključne besede v različnih spletnih iskalnikih, oceno tržnega potenciala teh ključnih besed,… Če ste SEO strokovnjaku dali dostop do statistike obiskovalcev bo analiza obsegala tudi poročilo o prometu po določenih ključnih besedah. Če nima dostopa do statistike, ali če tega sploh ne beležite, potem pričakujte, da vas bo po tem povprašal in vzpostavil napredno statistiko.
V vsakem primeru pa SEO strokovnjak potrebuje dostop do statistike obiskov, da lahko opravi svoje delo. To je šele začetek.

Strokovnjak za spletno optimizacijo bo naredil analizo on-site optimizacije vaše spletne strani in analizo off-site optimizcije.
V analizi vaše spletne strani bo napisal seznam pomanjkljivosti na vaši spletni strani in predloge za izboljšave zgradbe vaše spletne strani, predloge za spremembo vsebin in predloge za nove vsebine spletne strani, ki lahko izboljšajo vaše uvrstitve v iskalnikih. On-site analize pogosto vsebujejo tudi seznam dodatnih ključnih besed, ki bi jih bilo dobro vključiti v vsebino na vaši spletni strani. Kot naročnik se pripravite na to, da boste dobili nekaj zelo presenetljivih priporočil.
Primer: če se naročnik ukvarja z vrtnarjenjem, potem se morda ne zaveda, da ljudje iščejo vrtnarijo na določeni lokaciji. Ker nima pokrite te ključne besede, ga marsikatera stranka, ki je pripravljena plačati storitve in kupiti izdelke, ne najde. Če nadaljujemo s tem primerom, vrtarije pogosto ponujajo tudi urejanje okolice, a tega ne poudarjajo dovolj na svojih spletnih straneh. Nekdo na spletu zagotovo išče na primer naravno sredstvo za zaščito pred insekti, ki ga morda ta vrtnarija ponuja, a ga ne omenja na spletnih straneh, oziroma ga premalo izpostavi.
Dober SEO strokovnjak vam bo zagotovo priporočil nove ključne besede in vam podal tudi informacije o oceni tržnega potenciala te ključne besede.

Pravi SEO strokovnjak vas bo zagotovo povprašal tudi o vaši konkurenci. S tem mu boste pomagali pri analizi konkurence, ki je del off-site analize. V tem delu bo strokovnjak za optimizacijo spletnih strani podrobno analiziral spletne strani konkurence, število njihovih podstrani, število povezav, ter ostale podatke, pomembne za optimizacijo. Predstavil vam bo njihove močne in njihove šibke točke.

V zaključku analize SEO optimizacije spletnih strani bodo predlogi ključnih besed, primernih za tekmovanje, ter tudi oceno ukrepov, ki so potrebni da prehitite konkurenco.

Preberi še nadaljevanje:

Kaj pričakovati od strokovnjaka za optimizacijo strani (SEO)- 2. del

Related posts: