Prvi korak k visokim uvrstitvam v Googlu

Mnogi, ki se z iskalnim marketingom ukvarjajo, zgubijo preveč časa ko poskušajo prepričat iskalnike, naj jim namenijo pozornost in premalo temu, kako postati najboljši vir informacij za obiskovalce.
Če vam je prispevek všeč, ga pohvalite s klikom na +1 in objavite na FB:
        Objavi na Facebooku

Začetki optimizacije strani

Svet SEO optimizacije za iskalnike je lahko zelo demotivacijski za nekoga, ki je ravno vstopil v seo vrtiljak.
Ogromno izrazov, kot je page rank, link building, link wheel,…
Izrazoslovje se sicer da naučiti. Vendar ko želi bodoči SEO mojster prevesti te izraze v prakso naleti na naslednjo težavo. Številni “kuharski recepti”optimizacije, ki jih najdemo na spletu ne delujejo več, nekatere celo povzročajo škodo.

Kako vedeti kaj deluje in kaj ne?

Kdor je na začetku SEO poti, pogosto razume tiste, ki primerjajo optimizacijo spletnih strani z woodojem. Resnici na roko, je veliko majhnih podrobnosti, ki imajo lahko velik efekt na SEO in so take primerjave včasih celo na mestu. Vendar to je le majhen del zgodbe. Glavne razlike v kakovosti SEO marketinga niso le v takih podrobnostih. Glavna razlika med tistimi, ki so na samem vrhu rezultatov iskalnikov in tistimi, ki stopicajo za njimi na drugi strani je v poznavanjem svojega ciljnega občinstva. Bolj kot razumemo našo ciljno skupino, lažje jim ponudimo tisto kar želijo in lažje tudi najdemo ustrezne ključne besede, izberemo naslove, izbiramo informacije, ki jih posredujemo. To pa ima potem vpliv na SEO rezultate.
Razlog da to pravim, leži predvsem v mojem prepričanju da so na koncu uporabniki tisti, ki odločajo kakšen profil bodo imele visoko uvrščene strani.
Če ravno smo mi tisti, ki pišemo vsebine in gradimo splet, so naši obiskovalci ključ do uspeha, saj oni tvorijo splet. Google, Bing (in v neki meri tudi Najdi.si) vlagajo ogromno denarja v to da ustvarijo algoritme iskanja, s katerimi so obiskovalci zadovoljni. Tudi iskalniki tekmujejo med seboj za uporabnike. Ko se bo enkrat morda izkazalo, da Google ne daje tako dobrih rezultatov kot nek sodobnejši iskalnik, bodo uporabniki počasi odšli tja.
Nemogoče je poznati vse potankosti iskalnih logaritmov, ki jih Google in drugi iskalniki uporabljajo, mnogo lažje pa je razumeti k čemu strmijo. Seveda iskalniki niso popolni, vendar se izpolnjujejo. Če želimo spletne strani optimizirati na podlagi lukenj v algoritmih, potem bomo vedno znova in znova naleteli na neuspehe, saj se te luknje krpajo. Tiste, ki pa zlorabljajo te luknje pa doleti kazen v obliki nižjih uvrstitev.
Če lahko sprejmemo to logiko, potem SEO ni več črna magija, temveč le vprašanje časa, vztrajnosti in potrpljenja.

Ključ do uspeha se skriva pri naših obiskovalcih.

Naloga SEO strokovnjaka je razumeti našo ciljno skupino, to pa je že področje marketinga in ne programerjev, razvijalcev, sistemcev. Vendar vse se da naučiti.
Naučiti se moramo razmišljat o tem kako išče naša ciljna skupina, katere ključne besede uporabljajo, kakšne informacije iščejo. Ko to vemo moramo razmisliti o tem kakšne informacije jim je smiselno ponuditi, da bo za njih naša spletna stran  tudi najboljša izbira.
Kar se tiče tehnik optimizacije, pa moramo vedeti  kakšne signale iskalni algoritmi uporabljajo, ko ti ugotavljajo  kaj je za uporabnika najboljše. Naše delo je algoritmom ponuditi take signale na strani, ki jo želimo optimizirati.

SEO misel za konec:

Mnogi, ki se z iskalnim marketingom ukvarjajo, zgubijo preveč časa na tem, da poskušajo prepričat iskalnike, naj jim namenijo pozornost in manj temu, da bi dejansko postali najboljši vir informacij za obiskovalce.
Andrej Arh

Related posts: