Razlika med uporabniki Facebooka in Twitterja

Zanimivi podatki so na primer, da na twitterju kar 67% tistih ljudi, ki spremlja določeno blagovno znamko, opravi tudi nakup. Odstotek je večji kot pri Facebooku (51%).
Če vam je prispevek všeč, ga pohvalite s klikom na +1 in objavite na FB:
        Objavi na Facebooku

Za vsakega, ki ga zanimajo socialna omrežja, ali se ukvarja s spletnim marketingom je zagotovo zanimiva primerjava demografije uporabnikov Twitterja in Facebooka.
Zanimivi podatki so na primer, da na twitterju kar 67% tistih ljudi, ki spremlja določeno blagovno znamko, opravi tudi nakup. Odstotek je večji kot pri Facebooku (51%).
Nasprotno pa več uporabnikov na Facebooku spremlja blagovne znamke, kot na Twitterju.

Vsekakor, kdor prodaja na spletu, se mu splača biti prisoten na obeh največjih socialnih omrežjih.

Related posts: