Kako spletni marketing prodaja izdelke?

Spletni trendi SEO optimizacije dajejo velik pomen na socialnih omrežjih, vendar ljudje še vedno iščejo izdelke predvsem z uporabo spletnih iskalnikov.
Če vam je prispevek všeč, ga pohvalite s klikom na +1 in objavite na FB:
        Objavi na Facebooku

Raziskava podjetja ATG, ki je zajemala več kot 1000 odrasih oseb, je pokazala, da ljudje iščejo izdelke predvsem z uporabo iskalnikov.
Spletni trendi SEO optimizacije dajejo velik pomen na socialnih omrežjih, vendar ko gre za izdelke, ki jih želijo kupiti, ter o njih zvedeti kaj več, te iščejo večinoma s spletnimi iskalniki.
Eno vprašanje v okviru raziskave je bilo napišite do 5 različnih načinov, kako zbirate informacije o izdelkih, ki jih želite kupiti.
Več kot polovica jih je odgovorila, da preko spletnih iskalnikov, med tem ko jih je manj kot 10% omenilo kar koli v povezavi s socialnimi omrežji.
Nadaljna analiza raziskave pokaže zanimive demografske rezultate. Več moških uporablja za to spletne iskalnike (59%) in manj žensk (47%). Ko pogledamo iste rezultate s stališča starostnih skupin, vidimo še eno zanimivost. Manj kot polovica starih od 18 – 34 let za iskanje informacij o izdelkih uporablja spletne iskalnike, med tem ko je večina starejših napisala spletne iskalnike. To velja tudi za tiste starejše od 55 let. Kaj to pomeni?
To pomeni, da populacija spreminja svoje obnašanje. Še nekaj let nazaj je veljalo, da starejši ljudje ne iščejo novih izdelkov na spletu in ne kupujejo preko spleta. V skladu s to raziskavo so se ti vzorci spremenili. Tudi starejši so se namreč naučili uporabljati splet.

Kaj pa socialna omrežja? Če niso dobra za prodajo izdelkov, zakaj potem sploh so zanimiva za tržnike?
Številne druge raziskave so pokazale rezultate, da so socialna omrežja predvsem za podporo strank in tehnično podporo. Nadalje, socialna omrežja so pomembna za branding. Za image nekega izdelka, blagovne znamke in podjetja. Pomembna so tudi če želimo doseči maljše generacije, ki jih praktično ne moramo doseči brez marketinga na socialnih omrežjih.

V ATG raziskavi je več kot tretjina mlajših odgovorila, da je “pomembno” ali “izredno pomembno”, da podjetje nudi možnost interakcije preko socialnih omrežij.

Kot povzetek te raziskave z vidika SEO optimizacije za iskalnike lahko rečemo, da je najbolj pomembno dobro rangiranje v iskalnikih. Še posebej če pa je vaša ciljna populacija mlajša od 35 let, ali če je ženskega spola potem morate vlagati tudi v marketing na socialnih omrežjih.

demografska analiza iskanja produktov

Related posts: