Spletni marketing v podjetjih

Kaj je spletni marketing? Kako prodati svoje storitve in izdelke na spletu? Že imate spletno stran, kakšni so naslednji koraki? Kaj za vraga je SEO optimizacija? Če vas premami katero od vprašanj, berite naprej!
Če vam je prispevek všeč, ga pohvalite s klikom na +1 in objavite na FB:
        Objavi na Facebooku

Spletni marketing v podjetjih

V Sloveniji je ogromno število podjetij in podjetnikov, ki ponujajo odlične izdelke in znajo te tudi prodati, ko se gre za prodajo v fizični trgovini. Znajo tudi prepričati partnerje v sodelovanje na poslovnih sestankih in znajo voditi ekipo zaposlenih. Vendar kar pa se tiče spletnega marketinga, pa jim ta nekako ne uspeva.
Morda so že najeli kakšno drago marketinško agencijo, ki jim je prenovila spletno stran. A vendar jih le malo strank najde na internetu.
Tu se zgodba ponavadi ustavi in lahko dolgo stoji, saj podjetniki pogosto ne vedo v katero smer točno narediti korak naprej.

Korak naprej v spletnem marketingu

Kako narediti korak naprej?
Kot prvo je potrebno začeti pravilno razmišljati o tem kaj sploh internet marketing je. Spletni marketing je nenehen proces, spletnega marketinga podjetje ne more kupit z izdelavo spletne strani. Spletna stran je le osnova potrebna za to, da se pravi spletni marketing sploh začne.
Tako kot je nekdo v podjetju zadolžen za pisanje ponudb, naročanje pri dobaviteljih, ali za reklamacije, tako mora podjetje imeti tudi osebo (ali več), ki nenehno skrbi za  promocijo na spletu, nove vsebine, SEO optimizacijo in nagovarjanje uporabnikov na forumih in  socialnih omrežjih.
Idealna situacija je, ko si lahko podjetje privošči zaposlenega samo za spletni marketing. Vendar to je prej izjema, kot dejstvo in je mogoče le pri večjih podjetjih.
Kaj pa manjša podjetja, ki nimajo takih možnosti? Lahko zaposlijo nekoga preko študentskega servisa, kar nekoliko zniža stroške, vendar v tem primeru bo potrebno študenta izbraziti za to delo. Obstaja tudi možnost da se izobrazi nekoga od zaposlenih.
V srednjih in manjših podjetjih je najboljša rešitev, da si podjetje poišče zunanjega partnerja, ki bo imel potrebna tehnična znanja in hkrati nujno potrebno marketinško žilico. Tak pristop je pogosto najučinkovitejši.
Obseg dela zunanjega sodelavca je lahko zelo različen, tako kot so različne tudi cene takih storitev.

Katere dele spletnega marketinga se splača outsorsati in katere ne?

1. SEO optimizacija

Moje mnenje je, da se splača najeti zunanjega sodelavca predvsem za spletno optimizacijo (SEO). Spletna optimizacija je močno marketinško orodje. Z optimiziranjem spletne strani poskrbimo, da se ta boljše uvršča v iskalnikih (rezultati iskanja na Googlu).
SEO optimizacija ne pomeni le spreminjanje spletne strani, temveč tudi tako imenovani linkbuilding. Gre za promocijo preko povezav na relavantnih straneh. Ta del je najtežji in hkrati največkrat zanemarjen, vendar brez tega ne bomo imeli zadovoljivih uvrstitev.

2. Tekstopisec

Zelo pogosto je na podjetju že nekdo zaposlen, ki ima dar pisanja. Če imate takega zaposlenega, ga hitro razbremenite trenutnih nalog in uporabite za pisanje vsebin. Ta bo lahko zelo tesno sodeloval pri spletnem marketingu in njegovo delo bo lahko prineslo ogromno strank podjetju.
V kolikor ni takega zaposlenega, potem se potrebuje tudi dober tekstopisec. Tudi tega se da najeti. Pogosto ga podjetja, ki se ukvarjajo s spletnim marketingom tudi imajo.

3. Designer

Če ravno imate lepo oblikovano spletno stran, je potreben nekdo z občutkom za estetiko pri  novih vsebinah (za SEO optimizacijo so vsebine nujno potrebne). Le kopiranje vsebin v spletno stran ni dovolj. Zelo koristno je da tisti ki nalaga vsebine, le te tudi opremi s slikami, ki jih pred tem pripravi v Gimpu ali Photoshopu.

4. Facebook-freak

Potrebuje se nekdo, ki bo skrbel za vaš profil na socialnih omrežjih, predvsem na Twitterju in na Facebooku. Facebook že dolgo ni več le igrača za otroke ampak zelo koristni tržni kanal, poleg tega se lahko uporablja za različno komunikacijo, nekatera podjetja ga uporabljajo celo za po-nakupno podporo uporabnikom.

5. Ideje

Marketinške ideje so pogosto tiste, ki izstrelijo podjetje na vrh. Gre za kreativno razmišljanje o promociji na spletu. Pogosto so sicer povezane z dodatnimi vložki v obliki raznih nagradnih iger in natečajev, vendar so izredno efektivne.

6. Oglaševanje

Če želite iskren nasvet, oglaševanje na spletu je boljše zadržati znotraj podjetja.  Pogosto marketinške agencijeponujajo SEO optimizacijo za iskalnike in oglaševanje hkrati. Vendar pozor pri tem!
Odgovorite si na vprašanje: Kako kakovostna bo zares optimizacija, če želi podjetje služiti pri oglaševanju?
Z dobro optimizacijo je potreba po oglaševanju na spletu bistveno manjša.
V naši spletni agenciji arhit.si ravno tako nudimo oglaševanje, zraven ostalih področij spletnega marketinga vendar bolj kot svetovalno dejavost in smo pri tem dokaj pošteni. Smo pa bolj usmerjeni v dolgoročno doseganje dobrih rezultatov naravnega iskanja.

Related posts: